Aldrig mer massaman

Såg att någon undrade när jag ska åka tillbaka till Thailand och svaret är... att jag inte vet ännu. Får se hur länge jag får jobba. Så fort jobbet tar slut hoppar jag på ett plan till Thailand och återförenas med mitt riktiga liv. Alltså återgår till att vara hemmafru. Nu är jag bara en torr och finnig singel. Eller gräsänka. Eller vad fasen man kallar det när man rymt från sin man till andra sidan jordklotet.

Jobbade i morse klockan sju. Det var kul.

Sen promenixade jag lite med Mathilda och Lisa och sen fikade vi.

Nu på kvällen skulle jag vara en snäll dotter och fira min mor och far (det är mammas och pappas dag idag för jag är ju aldrig i Sverige längre när det är fars dag) men maten som jag lagade ihop smakade skit. Det var meningen att det skulle smaka massaman men nej, det gör jag aldrig om. Den maträtten får Ri ta hand om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0