Bitterfittan

Idag var planen att steka ordentligt på stranden men efter att Stella brutit sitt löfte om att följa med mig och efter cirka en och en halv timmes övertalning med mutor på Denice så började det regna när jag rullade ner till stranden helt själv.
Ikväll ska jag iväg och käka middag med Stella och sen ska vi gå ut. Vet inte vilka och vet inte vart. Är mest sad idag. Har egentligen inte gjort något idag utom att ha varit med på en jävla massa bilder med en tjock man som luktade svett. Han slog sig ner på min sarong och störde de få minuterna i solen jag fick. Han ville ha en bild på mig när jag stod och posade vid vattnet men där gick gränsen.

Har haft väldigt kul på senaste tiden. Känns som att jag gjort så himla mycket mer saker än vad jag brukar så jag har inte hunnit tänka på att jag ska åka till Sverige snart. Det är ju faktiskt i övermorgon. Men idag har jag hunnit tänka en massa och det var inte så bra.

Så imorgon ska jag försöka ta vara på min sista dag och inte tänka på att jag dagen efter ska fara till ett land far far away. Ta en massage, dricka massa gott cha yen och försöka att umgås med min supertråkiga man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0