Dagens outfit

Har jobbat min första dag idag. Är inte särskilt trött faktiskt. Ska ut och promenixa med min mor nu och sen ska jag käka middag. Har nästan dragit på mig en benhinneinflammation för mina ben är så extremt otränade. Har ju gått nu två dagar i rad längre än tio meter.

Ellinor ville ha en lång recension av dagen här på bloggen men jag vet inte om jag orkar. Kan säga att hon var en väldigt bra handledare och jag ser fram emot fler dagar! Slänger upp en bild på dagens outfit också, en liten ny grej som jag börjar med idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste fråga, vart har du köpt de där skorna!? känns så sommar 2011!

2011-05-23 @ 20:11:09
Postat av: Frida

SJÄLVKLART kommer de från sommarens hetaste butik Bygg-Ole!

2011-05-24 @ 18:05:58
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0