Hot stream

Igår var en heldag kan jag lova. Uppe med tuppen, dagen började halv nio med khao man gai och så ställde jag mig och kokade ihop en egen liten nam soup. En liten soppa alltså. Dunsade i säng halv elva efter ett litet kort äventyr med Denice inne i Ao Nang.

Idag ska vi leka jag och den gamla haggan! Vi ska åka till stranden och börja steka. Åker ju till kallare breddgrader snart och vill gärna ha en go gyllenbrun färg då. Skulle vara fint så nu börjar stekningsprocessen.
Måste nog åka och väcka Denice för hon är ju inte direkt känd för att vara morgonpigg..

Slänger in några bilder från igår så länge.


Hot stream i Krabi. Varmt och gott vatten att bada i nu när det är så kyligt hehe.. Nej men det var verkligen jättemysigt där, dit vill jag åka igen.

Men nu måste jag skynda mig att åka hem till Denice och väcka henne klockan är ju snart elva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0