Hunnit med en massa idag

En väldigt varm dag är det idag kan jag berätta! Det har runnit svett lite här och där på min kropp idag. Mina shorts var helt blöta när vi äntligen åkte till sötvattenshålan på eftermiddagen.
Traskade även runt en del på marknaden och trots att klockan var närmare fem så rann de en liten flod med svett längs ryggen på mig även om den var mindre än floden mitt på dagen.
Var på en liten inflyttningsmiddag hos Ris kompis som bor granne med några som jag försöker få att flytta ut ur sitt hus. Huset är helt perfekt för mig, Ri, fiskarna och den kommande familjemedlemmen. Vet dock inte riktigt hur det ser ut där inne men jag är övertygad om att efter några drag med en pensel på väggarna och en del städning så kommer det vara som taget ur en indredningstidning. Typ som vårat hem nu alltså.

Nu på kvälla har jag varit hemma hos Denice och kollat på hennes och Stellas nya fåglar, Mona Lisa och P'Casso (anatar att det är så man stavar hans namn). Har även druckit någon öl och snickelisnackat lite. Men jag är väldigt risig i kistan, trött och varm så jag åkte hem när de drog ut. Eller de skulle ju ta EN öl.. Jag håller er uppdaterade om hur många det blev sen!


Stella och i lådan ligger lilla Mona Lisa och skvalpar runt. Så himla söt bur. Retro!

Mina söta kompisar i sötvattenshålan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0