Karma is a BITCH!

Jag har väntat sen klockan nio i morse (klockan är nu snart tolv) på att vi ska åka till stan och shoppa loss. Tydligen var det extremt viktigt att åka på morgonen, när jag sa att vi kunde åka på eftermiddag fick jag en blick som typ betydde du är ju dum i huvet och fattar nada klart man MÅSTE åka på morgonen. Men sen så visade det ju sig att det var boxning på teven!
He he he vad dum jag är! Han har ju rätt den jäkeln. Nu måste ju planen ändras. Måste kolla boxningen först. Vad skulle hända om man missade den? Jorden skulle gå under.

Jag ska vara jättearg hela tiden och inte hjälpa honom det minsta! JAG ska köra in till stan på HANS moppe. Den är jättekonstig och jag vet inte hur man växlar och fåt motorstopp varannan meter. Det kommer ta oss cirka fyra timmar att åka in dit. Det får han ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0