Mardrömmar om Sverige

Det är sant, jag drömmer mardrömmar nästan varje natt nu! Tror att jag är lite nervös och lite ledsen för att avresedatumet ligger ganska nära i tiden nu. Är lite orolig över hur allt kommer gå. Om det blir lika hemskt som förra året, om jag fastnar på en öde ö.
Det här är senaste veckans drömmar om Sverige:
  • Jag kommer hem och mamma har tio barn och tagit bort vår jacuzzi, enda saken jag sett fram emot med att komma till Sverige (som inte ens existerar i verkligheten)
  • Min resväska kommer bort på vägen och jag får bara använda de få klädesplaggen jag har i Sverige
  • Jag har inget jobb
  • Jag har en annan pojkvän
  • Jag, mamma och pappa hatar varandra
Men jag får intala mig själv att inget av detta kommer att hända, tror iaf inte att punkt nummer ett kommer att inträffa men gör den det så blir det kanske ändå lite spännande. Hur ska min kära mor hinna pressa ut tio ungar på några dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0