Söndag, dag tre i Sverige

Tiden går väldigt långsamt i det här landet! Känns som att jag iaf har varit här i en vecka men det har jag inte, det här är tredje dagen. Imorgon börjar jag jobba och jag längtar. Vill komma igång med allt, fixa skit!
Vill flytta in i mitt gamla rum, packa upp resväskan och börja planera. Söka ett till jobb.

Är lite stressad.

Men Sverige är inte alls så dumt. Okej, det är kallt. Ensamt. Tråkigt.
Speciellt tråkigt när man vaknar halv sju på morgonen och inte ens mina päron är vakna! Får försöka hitta på något att göra, kolla på Solsidan. Tänkte ringa till Stella och Denice och kolla läget men deras nummer försvann när jag bytte telefon och satte i mitt svenska simkort.

Har två skype-dejter inplanerade idag. Annars vet jag inte. Tror att jag ska leka lite med Elin men jag vågar inte ringa henne klockan halv nio på morgonen. Måste hitta på något. Får väl gå upp på vinden och rota fram lite varmare kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0