Stella och Leo-dag

Idag var planen att steka på stranden MED OLJA hela dagen för att kroppen skulle anta en härligt mörkbrun färg men när jag åkte till Stella och Leo för att snaska lite nudlar så blev jag kvar i cirka sex timmar och det var ju otur för då var ju solen nästan på väg ner igen.
Så det blev ingen solning idag men det vägs ju liksom upp av att vi hela dagen igår låg och guppade runt i en pool! Åkte till Aquamarine resort (?) och betalade 150 spänn så fick vi hänga där hela dagen. Vi käkade lyxig pasta till lunch och stekte på härliga solstolar. Tyvärr hade min kamera gått sönder (trodde jag men jag hade satt batteriet åt fel håll visade det sig när jag idag lämnade in den på lagning) så det blev inga bilder igår.

Men här kommer lite andra bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0