The Rythm, BÖRKIN och en jävla massa öl

IMORGON ÅKER JAG TILL SVERIGE!! Konstigt det känns. Jag tror liksom inte riktigt på det själv och det är nog därför jag inte är så himla ledsen. Kanske kommer alla mina tårar imorgon på flygplatsen, planet till Bangkok och hela vägen bort till det kalla landet Sverige.

Känns så konstigt att jag i övermorgon kommer att vara på andra sidan jorden! Inte hemma här med min älskade man. Helt ensam massa mil bort.

Igår kväll var det någon buddhistisk holiday (ja det var ju det på dagen också) så alla barer var stängda. Vi åkte till ett folktomt Hippies bar som inte spelade någon musik. Men öl fanns det. Så vi ölade tills klockan slog ett och då brummade vi iväg till The Rythm och skakade våra lurviga (klockan var ju över tolv, alltså inte alkoholfri dag längre).
Käkade på Burger King och kom hem alldeles för sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0