Back to work

Mandag igen, sitter pa jobbet och petar mig i nasan som vanligt..

Det ar kul nar man upptacker saker som egentligen alltid funnits framfor ogonen pa en. Idag upptackte jag tex att var spis ar helsilvrig och blankande, inte svart och knogglig som jag trodde. Det visage sig efter en javla massa skrubbande med stalull att hela spisen kunde skina och det ojamna pa den var gammal mat som brants fast.

Forutom det sa har jag aven borjat inse att man sakta men sakert forvandlas till en thai nar man bor har. De senaste kladerna och skorna jag kopt har Ri kommenterat att det ar valdigt Thai-style.. Man kanske blir som man umgas anda?

Imorgon aker Madde till Sverige. Trakigt som fan. Kanns som att alla drar harifran, ingen vill riktigt vara kvar har. Men vi hoppas pa det basta, att Madde inser att Sverige ar kallt och trakigt och kommer tillbaka. Om inte annat om ett par ar med en man och en klase svenneungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0