Bara för att jag ser så fräsch ut så tror ni mig inte


Det här är söta jag när jag precis vaknat klockan halv nio på morgonen efter sex timmars sömn av att en jävla elefant stampar i golvet hos grannen så hela jävla radhuslängan skakar.

VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA FEL!!???!?!??!?! Alltså seriöst, kan inte jag bara få sova? Okej att det tog mig två timmar tills jag somnade från att jag la mig i sängen igår kväll. Det är ingens fel. Men det här. Vad är det som sker? Dessutom låter det som att någon står och smiskar sig själv i min dusch.. Borde jag gå och kolla efter?

Herre jösses jag önskar att någon kom hit NU och bara identifierade alla dessa ljud åt mig! Jag blir galen. Är det ett elefantpar som nullar i grannens dusch? Jag hör smisk, dunk DUNK, vatten som sprutar..

Och allt jag ville var att sova. Och få en bild på mig själv där jag såg riktigt sliten och arg ut men inte ens det gick ju. Jävla skit, inte alltid kul att vara så perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Första bilden... har du botox i läpparna?

2011-11-08 @ 09:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0