De ville inte att du skulle få chokladkaka

Vaknade upp i morse med träningsvärk i bröna och så mumsade jag i mig en skål med fruktsallad med yoghurt med kardemumma och lime i. Fy satan vad gott. Känner mig så jävla nyttig nu! Och inte alls särskilt sugen på chokladkakan som jag handlade igår.

Det är lite kul faktiskt. Madde älskar chokladkakorna från 7eleven. Men som alla redan vet så är det ju översvämningar i Bangkok och man ska vara glad när man hittar något mumsigt på seven. För för det mesta så är det jävligt utplockat och det finns bara lite torra nudlar och diskmedel.
Men ibland kommer det leveranser. Ibland kommer det bullar och sånt där gott. Men på över en månad så har inte chokladkakorna funnits. De tog slut precis innan Madde kom.

Men så for ju Madde i förrgår och då kom chokladkakorna tillbaka!

Så det enda som krävdes var att Madde skulle lämna landet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha stackars Madde

2011-11-24 @ 12:07:27
Postat av: Madde

Fy fan jag är så besviken, tror jag måste komma tillbaka å äta lite chokladkaka nu =)

Hur kunde dom göra såhär mot mig.

2011-11-25 @ 09:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0