En till spruta idag sen ska jag vara frisk

Sov till tjugo över tolv idag. Rekord. Har nog vaknat vid nio eller tidigare varje dag i en månad nu så jag fick lite ångest när jag kollade på klockan när jag vaknade.
Men ryggen känns faktiskt aningens bättre idag. Bara benen som är lite bortdomnade. Igår kväll när jag skulle sova (vid elva) ilade det som satan i benen så jag somnade inte förrän efter tre. Fyra timmar som jag låg i sängen och försökte fixa leopardbakgrund här till bloggen. Ritade om en bild från internet i paint och gimp. Resultatet blev.. Aningen bättre men går att göra finare.
Sen när jag vaknade på morgonen så hade Ellen fixat min meny så att den är såhär fin som den är nu.

Nu blippade riskokar'n. Dags att käka biffsallad!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Så lite så! Om du vill att jag ska fixa hela designen är det bara säga till :)

2011-11-13 @ 10:57:31
URL: http://ellenalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0