Gor mig frisk eller skjut mig

Ja nu sitter jag har igen, pa jobbet och pillar med datorn. Har faktiskt gjort en del annat ocksa och den har veckan ska det tydligen bli andra bullar och mer for mig att gora. Kanns bra.

Ar just nu ganska slut i bollen och vill mest bara hem och krashlanda i soffan med en skal popcorn. Men vi far se hur det blir med det. Imorgon flyttar Stella och Leo till Sverige sa jag lar val aka och saga hej da till dem nar jag slutat.

Idag har jag matt ganska piss. Efter cirka fem timmars somn gick jag upp och kakade rissoppa med Stella for sista gangen pa ett ganska bra tag tror jag och sen dackade jag hemma. Akte till doktorn och fick annu en spruta sa min arm blev valdigt biffig.
De fattade inte nar jag forsokte forklara att jag madde bajs sa jag hoppas att den tredje sprutan hjalper nu annars far jag val skjuta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0