Hungrig

Langtar hem lite nu. Har tva lador pad thai som star och vantar pa att fa bli uppkakade i kylen. Och till efterratt blir det en fet fruktsallad. Kanske svanger forbi seven och koper lite yoghurt att rippla over. Mm jag ar hungrig som en javla flodhast!!

Men det gor inget att jag svullar idag for jag har faktiskt vart och gymmat. Sprang/gick I trettio minuter och sen gymmade jag I typ tjugo. Tankte vara dar langre men mina muskler orkade inte. De skakade lite och ville hem. Sa nu hoppas vi pa traningsvark!
Det ar nar traningsvarken kommer som jag kan borja trana pa allvar plus att godissuget blir mindre da. Sa kan man borja kaka fruit istallet och borja tanka pa beach 2011 som faktiskt ar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0