I'll keep you updated!!


Under den vänstra stenen ligger antagligen den stora paddan från filmen jag la upp. Den kom tillbaka cirka tre dagar efter att Ri kastat den över bord (över mur) och så satt den där inne i stenen och tittade på mig när jag diskade. Då sa jag åt Ri att kasta iväg den igen men han vände bara på stenen så paddan inte kom ut. Den lilla grodan som också var med på filmen satt inuti den andra stenen.
Men som ni antagligen ser själva så är hålen uppåt så den lilla grodan flydde. Never to be seen again.

Nu är jag bara så JÄÄKLA nyfiken på om paddan lever livet där inne, är ihoptorkad och luktar illa eller om den har lyckats fly den med. Men jag vägrar lyfta på stenen själv. Får försöka muta någon som inte vet vad som ligger där under att göra det åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0