Jag är en vandrande smittohärd

Idag har jag varit och röntgat lungorna. Gick till doktorn för att jag har så jävulskt ont i ryggen men fick åka in till sjukan i Krabi town och röntga lungorna istället. Tydligen är ryggsmärtorna bara inbillade eller en liten mini mini-skada som gör ondare av att jag hostar så mycket.

Däremot var farbror doktorn lite orolig över att jag inte hade blivit bättre av medicinen så det var bara att åka till stan och fota lite. Fick en STOR påse med massa goa piller. Två till sorter antibiotika för jag har en vandrande lunginflammation.. Ja?
Eller walking pneumonia som hon sa. Alltså att jag känner mig frisk och kan göra allt som vanligt bara det att jag faktiskt är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0