Kom till mamma!

Jag är uttråkad. Trött. Trött på att vara sjuk. Trött på det mesta just nu fakiskt. Mår illa. Åt en äcklig liten låda med ris till middag. Kladdigt ägg. I mitt smutsiga hem.

Annars rullar dagarna bara på här. Väntar på att något ska hända.

Om en månad kommer mamsen och papsen. Och sen brollan.

Och nu har jag bestämt mig. Bara för att det ekar så tomt här hemma ska en ny familjemedlem få flytta in här i veckan. Förhoppningsvis redan imorgon. Fick ett svar av spåkulan på facebook och jag har ju lärt mig tidigare att jag måste lita på den. Den har rätt.

Så kan jag avsluta med lite bilder från Loy Kratong!

Vår lilla kratong som jag köpte av en tjej på jobbet


Nu flyr jag in till Ao Nang igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0