Lite kärlek på jobbet

Idag var det ett äldre par på jobbet, typ 65-70 år gamla..
Jag satt och kollade på dem, de var tyskar och jag tycker alltid att tyskar verkar så stränga och arga hela tiden. Språket är ju inte vackert och romantiskt direkt. Men så sa den gamla gubben:

Min fru har köpt en resa till Dubai till mig!

Och så kollade han på henne med jättemycket kärlek i ögonen och smack så pussade han henne.

Jag bara satt där med huvudet lutat i händerna och LOG jättestort.


Hoppas att vi också är sådär kära när vi är gamla och rynkiga. Eller äldre och rynkigare.

Ri har ju börjat redan nu...

Kommentarer
Postat av: emele

sv: jo men jag fick återfall, ska inte upprepas!:)

2011-11-24 @ 21:43:29
URL: http://dodlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0