Må han brinna i helvetet

Hemma från visarun nurå.. Bara två månader kvar tills nästa gång hehe. Kul. Fast då blir det Penang och det är ännu mer kul. Där har de nachochips!

Dagen då: Som vanligt försenade när de plockade upp oss, otroligt kallt, regn, fullpackad buss, arg fru med pudel i framsätet bredvid chaufförn. Släppte av alla som skulle till Koh Lipe och sen hade vi bussen för oss själva. Ja, vi fick ju dela den med chauffören och hans fru och lilla pudeln då.
Skönt att få sova lite, sträcka på benen och så.
Dock var paret som körde jävligt arga. Vi fick inte köpa mat vid gränsen men det gjorde vi ändå och då fick vi inte äta i bilen så vi satte oss och mumsade lite kyckling med gult ris. Då stod de och kollade på oss jätteont och skrek så fort sista riskornet åkt in i munnen att vi skulle åka.
Frugan hade diarré eller något för vi stannade ungefär var 40:e minut för att hon skulle gå och bajsa och så skulle de tanka. Hon skulle verkligen bajsa. Tror inte att hon fattade att vi förstod vad hon sa.

Sen när de skulle släppa av oss så kunde de tydligen bara stanna på ett ställe och Denice bad honom stanna på mr long bar i Ao Nang för hennes moppe var där. Problemet var ju bara att när vi kom till Ao Nang så kom även regnet som gud glömde. Och jag bönade och bad att han skulle köra mig hem men han var ond som en djävul och kastade ut oss ur minivanen i spöregnet. Lite arg blev jag.

Suckade det högsta jag kunde och gav honom min ondaste blick.

Nu har jag ansiktsmaskat mig och målat naglarna. Dags för chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0