Måste rusta upp hemmet tills mor & far kommer

Självklart stod middagen på bordet när jag kom hem igår! Huset var nystädat och när magen var full öppnade Ri sina armar och jag somnade klockan halv tio på kvällen och drömde om efterrätten i kylen.

Att jag sen vaknade klockan två och alla lampor och teven var på, middagen fortfarande stod på bordet och jag var helt blöt av svett ska vi inte tala om. Låt oss njuta av vilket underbart liv jag har.

Idag har har jag bara varit hemma. Städat lite till (för att få det så rent som jag vill ha det måste man hjälpa mannen lite), tvättat och relaxat. Länge sen jag bara var hemma en hel dag så jag tänkte prova på det igen. Behövdes men nu är jag redo att ge mig ut i världen igen.
Tur att jag börjar jobba om typ en timme då.

Dagens bästa:

NYA NUDELSKÅLAR!! Mmm va gott det var att äta ur dem! Har dessutom nya tallrikar. Fem stycken tallrikar blev det så nu kan vi bjuda familjen på middag på läckra tallrikar när de kommer. Om mindre än en månad!

Kommentarer
Postat av: Den vidervärdiga

1-fucking-månad!! JIPPII!

2011-11-18 @ 21:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0