Medicinen var nog inte så stark ändå

Jäklar vad det började smärta i hela röven och vänstra sidan av ryggen. Jävla spruta. Och det jag skrev om att hostan och snoret var ett minne blott.. Känns som att alla de positiva effekterna från sprutan avdunstat ur min kropp nu för nu hostar jag och snorar som bara attan. Och har så jävla ont i huvudet och är helt snurrig. Känns som att jag ska svimma när jag ställer mig upp.

Men ändå känner jag mig frisk på något konstigt jävla vänster. Är väl för att jag inte har feber, tydligen hade jag 34 graders icke-feber igår. Är det normalt?

Hur som helst så kommer här en liten film.
Från för typ en vecka sen när jag skulle duscha och såg ruttna salladsblad på golvet, som vid en närmare titt såg ut som skinnet från en groda.. Så tittade jag under min lilla hylla som står i badrummet och där var inte en utan två vidriga grodor och sen stora mysiga paddan med vårtor på ryggen hade ömsat skinn.
Jag skrek och flög ut ur badrummet och tackade gudarna för att jag har en så modig man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0