Ska jag ge upp och forsoka en annan dag?

Inte sa langt kvar tills jag slutar nu och jag langtar for antligen ska min man folja med mig till marknaden. Men. Jag har tabbat mig. Jag glomde diska innan jag for ivag och jobbade. Detta kommer att anvandas emot mig ikvall nar jag tankte forsoka overtala Ri om en kanin en sista gang.

Ska jag ringa nagon cateringfirma som aker hem till oss och fixar krubb? Ska jag ringa och saga att jag tankte bjuda honom pa restaurang? Eller ska jag bara hoppas pa att han inte marker att all disk ar smutsig?

Hur kunde jag vara sa dum??

Dessutom har jag snart satt i mig ett helt paket med sockerfria halstabletter.. Inte sa javla smart det heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jobbar du?

2011-11-18 @ 17:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0