Tackar inte nej till gratis mat och dricka igen

Och så var det söndag. Vilodag. Kristen jäkel som jag är. Jag är ledig och firar det med att käka popcorn, munkar och dricka cola till frukost. Dock så mättade det inte alls mycket och jag funderar på att glida ett helt varv runt Ao Nang för att få tag i den bästa khao man gai. Ska fundera ett tag till.

Igår hade min chef middag för alla samarbetspartners, kick off. Massa mat och vin! Herre det är nog första gången jag drack vin i Thailand, gott var det iaf. Man får passa på de gångerna man erbjuds. Sen gick jag ut med Frida och Bella. Kände mig nöjd. Har jag vuxit upp? Är nämligen inte alls bakis utom att magen mår lite som den gör.


Träffade Denice och Ella

Var ful bredvid Bella. Men hon sa att det inte gjorde nåt för hon var så snygg ändå

Frida dansade som en afrikansk kvinna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med?

2011-11-21 @ 14:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0