Väl spenderade 50 baht


Köpte nya skor igår.

Ja, ni får skratta. Var bara tvungen att köpa pandaskor. Jag har ju en thing för pandor. Men tro nu inte att jag tycker att pandor är söta för jag tycker faktiskt att de är fula och verkar efterblivna.

Det är bara för att i Thailand finns det ju en kinesisk panda som heter Linping och den har ett eget teveprogram. Ja faktiskt en hel kanal som sänder LIVE från pandans bur 24 timmar om dygnet och Ri hatar den kanalen. Första gången jag upptäckte det tyckte jag att det var jättekul att reta Ri genom att kolla på den kanalen och sen dess är min största hobby att byta till den kanalen.. Helst när han kollar på fotboll.

Plus att jag måste ju ljuga och säga att jag älskar pandor för varför skulle jag annars vilja kolla på PandaChannel hela tiden? Och 50 Baht var det ju värt att slänga ut på dessa läckra flipflops. Dessutom är de så jävla sköna att jag går runt med dem här hemma hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De var fina!

2011-11-20 @ 08:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0