VISARUN = A LOT OF FUN!!

Alltså om mitt jobb.. Den som kan lista ut vad det är jag gör kan ju få vinna nåt! Typ äran eller så kan den personen få komma hit så bjuder jag på en iste och friterade banander eller vad vinnaren nu kan tänkas önska sig. Ja, så gör vi.

Annars då, jorå visarun imorgon! Alltid roligt, spännande, händelserikt.. Ja, alldeles alldeles FRUKTANSVÄRT! Nejrå, jag ska bara köra en liten borderrun. Alltså åka drygt fem timmar till gränsen, knalla över till andra sidan och sedan knalla tillbaka. Köpa en liten dryck och förhoppningsvis något gott att knapra på. Få lite motorstopp, krocka lite, byta olja och sedan anlända hemma igen cirka 12-13 timmar efter att man lämnat lyan tidigt i ottan.
Förhoppningsvis får jag sällskap av Denice också men hon vet inte ännu var och när vi blir upplockade.


Såhär orolig är jag för att Denice inte ska komma i tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0