En ganska dyr påse


Idag drog Ri med mig till en hudklinik, Skin 4U tror jag att den heter och så fick jag börja ett program eller vad man ska kalla det, för att göra min hy underbart läcker.
För som det är nu så är den inte läcker för fem öre.. Just i skrivande stund har jag skägg, eller det ser iaf ut så. Lite smått fnasig runt munnen mest men faktiskt i resten av ansiktet också. Har även en flock med finnar som bara njuter av att gro i mitt ansikte.
Men nu jävlar ska det vara slut med det. 5005B har jag betalat idag och gjort den första behandlingen. Tog cirka en och en halv timme och kvinnan klämde varenda liten gnuttig finne som hon kunde hitta i den starka belysningen. Jag räknade hur många det var. 64 stycken. Inte illa va?

Pratade med Stella precis när jag hade gått därifrån och sa till henne att jag skulle följa med ut ikväll. Sen kom jag hem och tittade mig i spegeln. Ringde och avbokade med Stella. Ingen vacker syn.

Hoppas att det går fort nu, att det här hjälper så att jag kan börja visa mig bland folk snart. Har inte vart ute på länge för jag har inte haft någon lust att visa upp mitt röda, prickiga och torra ansikte för allmänheten.
Man kan ju gå ut, men så är man i Thailand. Då måste man vara beredd på att ALLA ska påpeka att man har fått jättedålig hy, att man var så mycket sötare förut, att man borde tvätta sig osv. För sånna är de, de där thaiarna.
De kniper inte när de borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0