Hej solen!

Solen skiner! Vi har tvättat en fet maskin med smutstvätt så nu är bara tvättkorgen full. Så hoppas vi på att solen fortsätter skina och att kläderna torkar. Och att all påbörjad mögel här i huset torkar ihop och slutar lukta unket. Underbara dag.

Sitter och trycker lite godis. Från igår. Fick en jäkla massa godis och dricka men så blev jag så mätt efter middagen att vi bara tog varsin dator och spelade The Sims på facebook och sen somnade vi. Massagen då? Nä, för fan. Filmen då? Inte det heller.

Och nu ska jag bege mig till gymmet snart och promenixa lite på löpbandet. Sen åker vi väl till marknaden och shoppar, letar efter kineser och så ska jag gå på ansiktsbehandling.

Bella var inte den bästa fotografen sist vi var ute. I förrgår. Skulle kolla på den där jävla sexy bunny competition, där man har chans att vinna 15 000B men det blir ju aldrig nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0