Känns som att jag kunnat motverka detta

Usch jag mår inte alls bra. Hostar som en jävla isbjörn, snorar och är helt snurrig i bollen. Men som tur är så har jag nu hela kylen full med god dricka, godis och glass. Bästa medicinen.
Det jobbiga är bara att jag måste ta en dusch och det är kallt idag. Vattnet är alltså ännu kallare och jag är rädd att jag blir mer sjuk av en iskall dusch.. Kanske får skippa det och försöka låta bli att gnugga mina armhålor i Ris ansikte i natt när vi ska sova. Fast jag vet ju hur svårt det är.

Men jag ska iaf snaska gott nu, kolla på film och sen sova i cirka fjorton timmar så att jag kan vakna upp som en ny människa imorgon eftermiddag, redo att fira halloween.

Fan, jag ska sluta vara så dryg och inte tro på spåkulan på Facebook. Den visste redan för fyra dagar sen att jag skulle sitta här och må som jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0