Kanske kan vi bli vänner after all?

Ujujuj, igår var en busy dag. Flängde runt i Krabi town, var på immigration och förlängde mitt visum och så letade vi efter kaninbebisar som skulle få flytta hem till mig. Hittade en skitful fågel och en död kattunge istället.

På kvällen gick jag och Denice och satte oss på KR bar. Där var även tourist police! Blev lite nervis för de kollade på mig väldigt mycket och jag vet inte om de kände igen mig. Det hela slutade iaf med att mannen som för drygt ett och ett halvt år sen arresterade mig och bidrog till mitt livs värsta dag bjöd på öl, ville dra med oss till Room69 och gav mig ett visitkort till hans restaurang i Krabi town, 20% discount får jag om jag går dit.

Denice och hennes mumsiga fish n' chips.

Update: HÄR står vad som hände för ett och ett halvt år sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför blev du arresterad? Låter inte så kul.

2011-10-21 @ 12:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0