Men det är kul ju

Även idag har jag släpat runt på en förvuxen baby. Denice haltade in i mitt rum i morse klockan åtta och väckte mig. Det hade jag inte väntat mig kan jag lova eftersom hon vanligtvis inte vaknar före klockan två på eftermiddagen.
Så vi susade iväg och käkade rissoppa och där mötte vi även Leo och hans kära mor.

Och så har vi slitit av alla plåster från hennes kropp. Så nu slipper hon ha ångest över hur ont det kommer att göra när hon ska byta nästa gång. Nu får det torka av sig självt och börja läka. Vi antar att det är bäst.

Tro inte att jag tycker att det är jobbigt eller så. Skrattar hela tiden när hon lufsar fram med sin jättetjocka fot (som ni kan se på bilden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0