R.I.P Joppe nr 2


Nar jag kom hem fran Denice nyss sag jag att en fisk fattades i akvariet. Det var Joppe.

Hans fru la agg for ett tag sen som Joppe (glupsk som han ar) snaskade i sig pa tre roda. Hon kunde aldrig forlata honom och de har brakat mycket sen dess. I morse sag Ri att Joppes oga sag lite konsigt ut och senare under dagen sag jag att det var uppkakat. Sen dog Joppe. Hans fru pickade ut ogat pa honom och skrattade samtidigt. Kan jag tanka mig.

Men misstrosta icke! Inom en snar framtid kommer aven Joppes fru att avlida (det har jag lart mig fran Joppe number 1 och hans fru), de far ata upp sina synder (efter att de kakat upp sin partners oga).

Vad kan vi lara av detta?
Jo, at aldrig, ALDRIG upp din frus agg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0