Tack

FAN vad det ska regna typ hela tiden! Då blir man så otaggad på att ta en dusch och börja göra sig i ordning för dagen. Jag ligger fortfarande i sängen och väntar på att det ska sluta. Och det regnar ju inte bara här.

Jag och Ri planerade ju att vi skulle resa bort för ett år sen. Då skulle vi till Chiang Mai men så bestämde vi oss för att vänta ett år med det eftersom ingen av oss riktigt hade ekonomin. Och nu, ett år senare sitter vi här med feta plånböcker och väskorna packade (nej?) men det kan ju aldrig sluta bli översvämningar i hela Thailand.
Det var en jävla massa vatten där så jag antar att jag inte ska klaga på regnet här.

Men det är tråkigt. Snart ger jag upp om att vänta på att det slutar och gör en liten omelett. Och rostar några mackor. Utan smör. Om jag ändå hade mjölk så kunde jag göra fattiga riddare. Men egentligen ska jag ju åka till Stella och Leo och käka lunch med dem..

Får se om jag ens kommer ur huset idag.

Tackar bara för att internet fungerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0