Vilken dag..

Jamen gud jag vet inte hur jag ska börja. Kan väl bara säga som så att i morse trodde jag typ att Denice låg i koma eller något. Bella ringde och berättade att Denice och Stella hade vart med om en olycka och hit o dit. Flängde iväg med henne och Bee till Krabi hospital för att hälsa på de halvdöda små liven men de mådde ju prima och var hemma.
Eller prima. Denice är ju ganska söt med ett saftigt öga och vätskande sår lite här och där på kroppen men det var ju inte alls så allvarligt som man kunde tro. Läskigaste var ju faktiskt det som hade hänt.
Tre småpojkar som drog omkull moppen när de åkte och rånade dem när de låg på marken helt sönderslagna av fallet. Man blir ju rädd! De hade en jävla otur men samtidigt hade de tur, inga allvarliga skador och det bästa var ju att Leo inte var med på moppen.
Usch, jag vill inte ens tänka på vad som hade kunnat hända den lilla gossen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0