Allt var nog drömfångarens fel

Ingen god natts sömn här inte. Drömde massa konstiga drömmar om att jag och Ri åkte till Sverige och allt var jättekonstigt. Jag både ville åka och på samma gång vägrade jag åka. Tror att det har lite med den gnutta ångest jag lider av. Jag känner mig så stressad för jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv och allt jag kan göra just nu är att vänta och se.
Det ligger liksom inte i mina händer. Vad som sker.

Sen så vaknade jag av att tusen flugor var i mitt ansikte så jag gjorde det enda rätta:
Jag började slå mig själv i ansiktet för att döda dem!

Men sen hörde jag ett litet fniss och såg en drömfångare väldigt nära mina ögon. Ja, då var det Ri som hade fångat den när den föll ner från väggen och kittlade mig med den.

Om jag kände mig dum? Gissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0