Kanske åker till stranden ändå med en bok


Jag spelade ju faktiskt in en film på Noahs födelsedag också.

Fasen vad ont i kistan jag har. Turre-mage. Alltså turistmage. Eller något i den stilen. Något är inte helt hundra iaf. Inge vidare fint väder idag, jag som tänkte bättra på brännan lite. Har ju vart här i över en vecka utan att ens snegla på stranden.

Det där var en lögn. I tisdags när vi var ute var jag en snabbis på stranden ju.

Ris kompis är här. Har vart här sen i tisdags. Han ligger på soffan hela dagarna och väntar på att hans lilla tjej ska sluta jobba och komma hit och kela med honom. Han måste tycka att det är väldigt tråkigt. Jag tycker att det är lite tråkigt. Vågar inte riktigt gå in i vardagsrummet och mata Joppe och hans fru. Man vet aldrig vilken läcker syn man kan få då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0