Living the dream


Hur underbart ser inte detta ut? Fast jag måste erkänna att jag tycker att det ser lite mysigt ut med alla bilder som alla lägger upp på facebook. Fina löv på marken och mysiga höstkläder. Hösten är nog egentligen den årstiden som man har snyggast kläder.
Och så blev jag lite sugen på höst när jag nyss fick ett mejl av min mor där hon skrev att hon hade vart och köpt en pippitröja till mig. Gud vad mysigt att kolla på film, när det är kallt, med en skål lantchips, choklad, plockgodis, mysiga kläder, tända ljus...

Fast det är ju aldrig lika mysigt i verkligheten. Man får ta bussen till affären, frysa ihjäl halvt på vägen in i affär'n, det är kö, man springer för att inte missa bussen och så börjar man svettas, väl hemma är godiset redan halvt slut och man glömde chipsen på bussen. Och så finns det inga tändstickor så man kan inte tända ljusen..

Nä, tacka vet jag Thailand!

Och Leo..
Han gillar uppmärksamhet den killen. Och det fick han idag. Vi var på straden jag, Bella, Noah, Stella och Leo och mitt under vår mysiga lilla tillställning kom det självklart ett busslass med skolbarn. Och Leo tog tillfället i akt och sprattlade runt i sanden, rullade, kastade sand och hade sig. Till slut stod det en hel flock med människor och kollade och tog kort på honom.

Här fick Leo nog och sprang tillbaka till oss. Men de andra hade inte fått nog så vi fick ställa upp på lite bilder med the entertainer tills de blev nöjda och sa THANK YOU!

Fem minuter efter detta började det ösregna så vi fick F L Y hem.

Kommentarer
Postat av: agneta

Fin är han, lilla Leo!

2011-10-01 @ 10:21:27
Postat av: Grandma Mia

Leo – en stjärna är född! :)

2011-10-03 @ 12:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0