Arbetslös i tio dagar och redan självmordsbenägen

Usch vilken tråkig dag jag har haft idag. Började dagen med mumsfrulle och sen traskade jag ner till stranden och låg där ett tag och lyssnade på musik och pluggade lite innan jag gick hem igen. Hade tänkt tvätta lite kläder men målade tassarna istället.

Sen kom Ri och Gang med lite kanomjin som vi smaskade i oss tillsammans innan de for iväg igen. Och en liten stund efter att de åkt blev det strömavbrott och det var otroligt kul.
Helt ensam i ett svart hus. Vad kan man hitta på? Tog en otroligt lång dusch för att få tiden att gå. Sen åkte jag till seven och köpte kakor som jag satt och snaskade på och väntade på att strömmen skulle komma tillbaka.

Och nu ligger jag i soffan och svettas och får damp på alla tusen minimyror som kryper över hela min kropp och biter mig överallt. En anledning till att jag alltid annars ligger eller sitter på golvet. Jag tål inte soffan.

Men golvet är så hårt.

Fast det är kallt. Jag flyttar ner dit.

Kommentarer
Postat av: Frida

Kom o halsa pa mig vettja, tankte roja i tidningar o bocker om du e sugen far du garna adoptera alltihop!

2012-05-01 @ 07:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0