Den här dagen kan inte bli annat än bra

Yoghurtsoda till frukost!! Den har inte funnits att köpa sen.. Översvämningarna i Bangkok! Alltså sen i höstas och nu, igår, hittade vi den på 7eleven. Hur underbart var inte det??
Nu finns det en liten dryck till jag väntar på ska komma tillbaka, Schweppes (eller hur det stavas). Men så länge jag har denna så är jag nöjd.

Plus att jag googlat järnet och kommit fram till att min halsfluss är av typen som inte behöver penicillin och när jag spanade på mina svullna mandlar i morse såg de faktiskt lite bättre ut. Plus att jag typ känner mig frisk utom att det gör ont när jag sväljer.

Så jag är frisk!!

Nu ska jag göra något vettigt av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0