Det är på lördag man får godis va?

Förvånad jag blev idag när jag kom till jobbet och inget påskägg väntade på mig!!. Men nu när jag skrev det där kom jag på att det kanske inte är idag man ska få påskägg.. (pås-skägg hahaha) Det är väl på lördag som påskharen kommer, jag ska vaka hela natten och när den kommer ska jag fånga den och stänga in den i Suppers gamla bur. Så har jag ett husdjur igen.


Ingen har ju frågat vad jag vill ha i mitt påskägg men här kommer svaret ändå:

MASSA choklad så jag kan bli smal
Saltlaktrits
Suuura godisar
Bilar
En liten ostbåge eller två

Så nu vet ni vad ni ska skicka ner. Har ingen adress till mitt hus men ni kan skicka det till mitt jobb om ni vet vart jag jobbar annars går postkontoret i Ao Nang lika bra. Glöm inte att säga till mig bara ;)

จุ๊บจุ๊บ

Kommentarer
Postat av: AMAIA - Mitt liv i Thailand!

hahaha faaan, min pojkvän har varit där på visa run förut och han säger exakt samma sak. får kanske stanna nån dag extra o ta oss runt till nåt lite roligare ställe än Penang.



fan vad coolt att du också bor i Thailand förresten! hur länge har du gjort det?

2012-04-05 @ 16:54:36
URL: http://amaialayla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0