ฉันรักข้าวมันไก่


ÅH just nu är en jobbig period för det är så himla varmt ute. Jag kan inte somna på kvällen förrän seent på natten när det är svalare ute och Ri sover hela tiden. Okej, han jobbar varje dag i den här jäkla värmen men han somnar så fort jag kommer hem från jobbet och igår när jag var ledig sov han från fyra till sju, sen åkte vi och käkade och sen somnade han vid typ elva igen.

Bilden är från en kväll för inte så länge sen när vi hade tv/dator-fri kväll. Kul att se varandra!
Längtar till det blir kallare. En viking som jag pallar inte den här värmen dygnet runt!

Nu ska jag åka och äta ข้าวมันไก่ (khao man gai) med Denice och sen kanske rulla till stranden. Så blir jag säkert på mycket bättre humör.

En annan sak förresten som gör mig på dåligt humör. Har haft turistmage i två veckor nu.. WHY??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jo jag undrar om du och din pojkvän hade svårt att förstå varandra i början? Thaiar är ju inte kända för att va så vidare bra på engelska.

2012-04-09 @ 10:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0