ICKE!!

Idag har jag hängt lite på stranden med Bella och Denice kom och hälsade på en liten sväng. Jag pimpade båda deras naglar i brist på annat att göra.

Bella fick blommor och Denice fick äran att prova mina nya nagellack och få LEOPARDNAGLAR!!
Självklart gjorde jag ännu läckrare leopardisar på mig själv senare på jobbet, med lite olika färger. Måste se till att ha på mig mina färgglada leopardtrosor imorgon så jag kan matcha.

Mina förra leopardnaglar som jag självklart matchat med leo-bikini.

Börjar det gå överstyr??

Nu på kvällen ska jag titta på Gossip Girl och försöka spoona. Är helt frussen. Det har regnat ikväll och när man åker hem på moppen på kvällen i shorts och t-shirt så tar det väldigt lång tid att tina. Även i det här varma landet.
Har ingen som helst lust att gå till Chang bar heller. Tidigare ville en liten del av mig gå ut men just nu är jag sååå trött på Chang bar att jag skulle kunna SPY. Har inte gått ut utan att gå till Chang bar nu på flera flera flera månader och jag har kämpat och inte klagat men nu jävlar pallar jag inte Chang bar mer.
Kul att gå dit om man är sugen på stock. Sant.

Jävligt tråkigt att gå dit med singelkompisar när man själv vet att ens kära sambo ligger hemma och behöver en sked.

Kommentarer
Postat av: Louise

Shit va skillat om du aldrig gjort sånt förut! Skulle jag aldrig klara.. Fan svårt att måla naglarna med endast en färg.. ! :P



Om du är intresserad så har jag tänkt byta blogg till denna, så att du vet! http://dreamsandlies.wordpress.com/

2012-04-04 @ 17:17:36
URL: http://sweet-holy-crap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0