Jag ansträngde mig verkligen för att inte skrika

Som sagt, ödlan är borta. När Ri kom hem från jobbet började jakten. Vi tog ut allt som gick att ta ut ur garderoben utan att vi skulle skita på oss av rädsla och vi trodde att vi fångat den under den lilla byrån som står inne i garderoben. Men när vi släpat den till ytterdörren och lyfte på den så fanns ingenting där under.

Efter några timmar hittade jag den bland våra nytvättade handdukar och lakan på andra sidan av garderoben och efter en stund kunde vi locka ut den. Men då sprang den och gömde sig under sängen.. GAH jobbiga jävla ödla.

Men nu är den ute i det fria. Eller inne hos grannen. Den sprang ditåt.

Vill ni se ödlan och höra min basröst ge ifrån sig ett riktigt mansvrål så kolla här

Kommentarer
Postat av: janela

hihi det där var roligt! :-)

2012-04-29 @ 20:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0