Jag förstår mig inte alltid på thaiar och Thailand


Jag har laddat ner någon app som jag trodde skulle hjälpa mig att få lite fräsigare bilder men jag fattar ingenting. Ibland blir det en sån här konstig ram runt som jag inte vill ha och så ibland laggar telefonen sönder så jag får ta ut batteriet och starta om den... Känns inte som att "Retro camera" är så himla bra för min lilla telefon.

Denna bild knäppte jag iaf på min lilla powerwalk som jag startade dagen med. HURTIGT VA!

Sen slappade jag lite för att sen göra mig i ordning för att åka och träffa min framtida chef. Klockan två. Han var lite sen. Skulle komma om tjugo minuter. När klockan var halv fem (efter två och en halv timmes väntan) gav jag upp och åkte hem.
Jag kan bli så jäkla trött på det här mañana mañana-landet. Eller prungni prungni då.

Jag fattar inte varför man stämmer träff med någon och när man sen inte har tid att dyka upp så kan man inte säga "Förlåt, vi tar det en annan dag" utan man låter personen vänta. Jag väntar fortfarande på att han ska ringa och säga att han är redo att ta emot mig. Klockan är över halv elva på kvällen nu.

Fick iaf fylla i en jobbansökan. Vad de ville veta om mig var:
  • Namn och ålder
  • Vilka språk jag talar
  • Vilket sjukhus jag var född på
  • Hur lång jag är och hur mycket jag väger
  • Om jag är singel, gift, skild eller änka
  • Vilken religion jag tillhör
Det fanns mer frågor som ex vad jag hade för utbildning men det behövde jag inte fylla i.

Hmm, de två första frågorna kändes relevanta men resten... Ja, jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: R

Finns det någon mail jag kan nå dig på? Skulle gärna vilja höra lite hur du hamnade i thailand osv.. o sen tror jag att du kan ha svar på mina funderingar :)

2012-04-10 @ 23:04:24
Postat av: Gaymasen

Haha vilka frågor!



Och jag tycker bilden blev snygg, även om mobilen laggar ihop. ;-D



Och ja det är lika med mig. Dreglar IBLAND om jag somnar på dagen men inte om nätterna. Komiskt.

2012-04-11 @ 11:51:27
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0