Kisse kisse mjau mjau

Den här skabbiga katten är vår inneboende och hon har NOLL respekt för mig. Jag försöker mota ut henne med sopkvasten men hon bara kollar på mig med sina smutsiga ögon och jamar lite klent så tycker jag så synd om henne.

Men hon måste ut NU!!!

Positivt med att ha henne här, råttan i köket håller sig borta.

Negativt, jag är allergisk. Hon är på smällen.

Så i morse vaknade jag av att det lät väldans mycket från garderoben. Det var kattjäveln som bökade runt där inne och började bygga bo. Precis vad jag varit rädd för. Ska åka och köpa en sån där blomspruta idag. Så ska jag spruta ner katten med vatten varje gång den försöker gå in genom dörren.

Funkar inte det sätter jag en chili i stjärten på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0