Min händelserika dag

Vad har jag hittat på för skoj idag då??? Jooo allt detta:
  • Kollat på en fyra timmar lång serie om nyfödda barn (??why??)
  • Kollat på How I met your mother
  • Följt Breivik-rättegången live på någon jävla chatt på aftonbladet
  • Ätit tonfisk och ägg
  • Sovit på golvet
  • Önskeshoppat på Tradera
  • Googlat: halsfluss, tandvärk, huvudvärk, domnande kroppsdelar, svullna halsmandlar med något gult på, bihåleinflammation och hosta (vilka är mina symptom och inbillade sjukdomar)
  • Gjort en ansiktsmask
  • Slagit i tån och nästan börjat gråta och inte fått NÅGOT SOM HELST MEDLIDANDE från min sambo
  • Fått inviga blomsprutan!!
Den sista punkten känner jag mig dock lite ond över. Kollade på film nyss med Ri och hörde att det prasslade i köket och sen en duns. Sprang ut och kollade och hörde ett högt pip. Det var den gravida kissen som fångat vår husmus baby! Blev glad och kände att katten nu på något sätt betalat hyra för att bo här. Men när den sen kom tillbaka och började riva i sovrummet fick jag nog och sprutade ner den med vatten.

Men nu måste jag nog försöka sova så det fort kan bli morgon och jag kan äta frukost, samma som jag åt till middag.

Lätt dagens höjdpunkt, glass med oreos (cream-os)! Och ni som trodde att allt det roliga jag radat upp i listan inte gick att toppa. Snopna ni blev nu va!

Kommentarer
Postat av: Jojo från brevik

Ladda ner rumble som app!

2012-04-24 @ 00:23:11
Postat av: Anonym

will do breviksolles.. brud?

2012-04-24 @ 07:08:25
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0