MITT HEM ÄR ETT ZOO

UUUh jag ryser över hela kroppen, till och med i ansiktet. För en halvtimme sen satt jag i godan ro och käkade frukost i vardagsrummet och kollade på en film samtidigt. Sen såg jag något i ögonvrån.

En ödla.

Den var på väg in till mig och jag fick panik. Ställde mig upp för att springa ut ur huset. Men ödlan vände om och försvann in i sovrummet. Jag har suttit utanför och väntat och väntat tills nu när jag vågade mig in i huset igen och då såg jag den försvinna bakom sovrumsdörren.
Så jag tod mitt mod och sträckte in armen och tog en bild på den.

UUUUH jag får rysningar när jag ser bilden. HUR VÅGAR JAG SITTA TIO METER IFRÅN DEN??

Nu ska jag googla om den är farlig och hur man får ut den ur huset.

Kommentarer
Postat av: elin

kolla in mina tävlingar, vinn en design & veckans blogg! :)

2012-04-25 @ 13:18:13
URL: http://kimidori.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo planen är att han ska komma.. nästa gång jag åker hem ;) Tyvärr inte denna gång! Men får ju se om han hinner ångra sig tills dess. Han är en liten fegis :P

2012-04-25 @ 20:08:11
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com
Postat av: hej

oh! BBQ dags ...

2012-04-26 @ 19:06:24
Postat av: Gaymasen

Du satt i GRODAN ro. Höhöhö.



Först tänkte jag: ÖDLA? NU?



Men sen kom jag på att ja du är ju i Thailando så inte så konstigt. Äckligt ändå dock ;)

2012-04-27 @ 08:33:58
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0