NEJ NU ÄR JAG FRI PÅ RIKTIGT

Arbetslös.. Tjänstledig.. Mellan två jobb.. Eller mellan det här jobbet och det jobbet igen om fem månader. Det är vad jag är nu. Och det känns bra!

Idag har jag verkligen jobbat på jobbet. Ingen sån där slappisdag. Eller jo, först flätade vi varandras hår allihopa och skvallrade lite som vanligt men sen blev det fart. Vi packade ihop ALLT på jobbet i kartonger så nu är lokalen tom.
Och kommer vara tom ända tills högsäsongen börjar då vi alla börjar jobba igen.

Måste säga att det här nog har varit bland de bästa jobb jag haft i mitt liv. Kanske till och med det bästa. När det inte har varit något att göra har jag ändå haft kul med mina arbetskramrater och jag måste erkänna att det känns lite tråkigt att inte jobba med dem nu på länge.
Dessutom är jobbet också väldigt kul.

Och när jag sa hej då till chefen kändes det också väldigt bra. Han är en jävligt bra människa kan jag lova och jag måste nog tacka Frida igen för att hon hittade det här till mig.


Och vad jag ska göra nu?
Det har jag ingen aning om utom att försöka vara en underbar hemmafru!


(Fast om någon skulle ha några andra förslag så är de självklart hjärtligt välkomna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0