Not so swedish anymore huuh

GAH vad har jag gjort?! Min första dag som arbetslös och jag ville hitta på något. Men det har regnat hela dagen så det jag hittade på var att åka och köpa hårfärg som jag sedan kletade i mitt hår. Just nu är jag näst intill svarthårig...

Men med tanke på att det tog cirka en och en halv månad för mig att nästan bli blond igen efter att ha färgat håret mellanbrunt så lär jag nog inte vara såhär mörk länge till.
Känner jag mig själv rätt så kommer jag börja älska den här färgen om inte alls lång tid och då kommer den att vara ett minne blott.

Tur att jag passade på att färga ögonbrynen med samma färg.

Kommentarer
Postat av: svettig

asso jäääääääääääävlar vad du ser ut som Freddan på den där bilden..obehagligt nästan. sådär kollar han på mig varje gång han vill ha nått, den missnöjda förvirrade tiggarblicken.



snyggt ere iaf, du vet ju v man säger, en skönhet klär i allt ;)

2012-04-21 @ 13:06:00
URL: http://nicokonst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0